tisdag 28 mars 2017

DET SYNS UNDER KEPSEN 👌

SmĂ„ smĂ„ ljusa fjun vĂ€xer runt om huvudet. Mitt bak. Sen Ă€r det tomt en bit. För att börja vĂ€xa nedanför öronen och upp till tinningarna. Tomt en bit igen och sen kommer lilla luggen. 
Jag tar pĂ„ mig min rosa kebba. Köpt pĂ„ barnavdelningen pĂ„ XXL, 6 Ă„r stĂ„r det i den. Tur det finns kepsar för mitt lilla huvud đŸ€—đŸ‘Œ


Jag ser att det nu syns hĂ„r vid öronen. Jaaaa!!!! Fotar och förstorar. Det Ă€r inte endast kritvita strĂ„n. Mörka syns vid förstoring. 


All behĂ„ring gör att tejpen inte fĂ€ster. SĂ„ jag ringer min frisör och frĂ„gar vad det finns för alternativ. Hon Ă€r ledig sĂ„ jag frĂ„gar Hedda istĂ€llet. Skulle clips funka frĂ„gar hon. Oj, jag vet inte?? StrĂ„na Ă€r inte sĂ„ lĂ„nga, och finns ju inte överallt... Ett band kan fĂ€stas pĂ„ peruken sĂ„ den hĂ„ller sig pĂ„ plats fĂ„r jag veta. Hmm, tror inte pĂ„ detta tĂ€nker jag dĂ„ jag fĂ„tt rid nĂ€sta vecka och lĂ€gger pĂ„. Alla peruker Ă€r ju för stora. Hur ska de sitta pĂ„ plats? Och hur ska jag vĂ„ga gĂ„ ut och lita pĂ„ att peruken inte flyger av?? 
Avvaktar med att fundera och tar det nĂ€sta onsdag pĂ„ plats istĂ€llet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar