onsdag 8 mars 2017

LITE LJUSA TINNINGAR

De grå tinningarnas charm är ju en välkänd mening. 
Jag själv njuter av ljusa tinningar och njuter av dem. Det går att få tag i de små ljusa hårstråna 😀👍


De är så ljusa att de är svåra att fånga på bild. Så med de svarta hörlurarna på avtecknar de sig bra. De små ljusa hårstråna. 
Mjuka och goa är de. På kvällarna sitter jag och känner och drar i de. Fler på vänster sida än höger är det. 
När jag har min rosa turban på så syns de lite 🤗
Det växer runt öronen och ner mot halsen. Har inget i nacken alls. Men en liten, liten blond Tintin-lugg 😂

Jag ska ju få (köpa) en vacumperuk, Freedom wigs. Då måste alla hårstrån rakas bort flöt att vacumet ska fungera. Ett litet hårstrå medför att luft kommer in, så det gäller att hålla koll när jag fått den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar