onsdag 26 april 2017

FORMAR FRISYREN UNDER KRANEN

Någon fördel ska jag väl ändå ha mitt i allt elände. För att fixa frisyren utan att behöva stå med armar och axlar uppåt tackar min kropp för.
Hålls håret över diskhon och spraya vått med en vattenspruta. Viilá. Se så snygg jag blir i håret idag. 


Det blåser en del ute så en tofs får det bli. 
Lite bök att få ner de korta stråna. 
Men visst ser det äkta ut. Små strån som gått av. Jag är så imponerad av hur Mette lyckades få till allt så bra med peruken. Så lika äkta hår man kan komma! 


Soligt och blåsigt med Storytel i öronen. Häxan av Camilla Läckberg. Så himla bra!! 
Trots att jag satt klämmor överallt blåser hår fram i ansiktet. 
Enda nackdelen. Enda skillnaden mot äkta hår. Jag kan inte sätta upp allt. Lite måste alltid hänga ner så kanten på peruken inte syns. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar