tisdag 25 april 2017

LEKER MED UPPSÄTTNINGAR

Jag visste inte hur mycket jsg längtat efter att få sätta upp håret. Visst, sätta upp en tofs har jag drömt om. Men att kunna få till lite busiga uppsättningar är då skoj. Inte bara strama flätor eller tofsar ner mot axlarna. 


Det är pillrigt att hitta de små klippta stråna närmast huvudet. Men med övning och om nåt år så ska det väl sitta i ryggraden. Just nu känns det inte så. Men jag har ju varit mrd förr. Mycket nytt och många utmaningar. Just idag kan jag fixa det. Men jag vet att det kommer dagar då det slutar i utsläppt hår bara för att jag inte får till det. 


Just nu ser det ut som en festfrisyr. Men den dan jag står där och ska fixa en vet jag att det inte kommer bli så bra. Undrar vad jag ska hitta på idag då, eftersom jag ör så snygg i håret 😀

Jag köpte en ny hårklämma igår kväll på ICA som var helt perfekt. Den satt jättebra och håret gled inte ur alls!
Men idag på fm tappade jag den på stengolvet i uterummet. PANG!!! Delar flög åt alla håll 😢 Trots att den är halv och trasig provar jag. Jodå, den funkat. Helt otroligt!!! Men en ny tur till ICA får det bli, innan de tar slut. Synd att det bara fanns i svart. 
Jag har kollat efter en bra klämma på alla ställen jag varit. Köpt några. Men att hitta den perfekta på ICA, det trodde jag inte! Märket är Choice by Heart 💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar