lördag 12 augusti 2017

FOTOMODELL - IGEN 😊

MĂ„ste fĂ„ berĂ€tta nĂ„t roligt. Jag var pĂ„ stan i gĂ„r pĂ„ "smĂ€rtfika" och en ny kvinna var med. 
Har du varit fotomodell, du Àr ju sÄ vacker? Hon tittar intensivt pÄ mig.
Hon Ă€r gift och har vuxna barn. SĂ„ hon stöter inte. Tittar bara lugnt pĂ„ mig. 
Jag rodnar och sĂ€ger Tack snĂ€lla! Men nej, jag Ă€r för kort. Bland annat đŸ€—
Nej men du borde vara modell nu!!
Vad sĂ€ger man. Tack snĂ€lla, en gĂ„ng till. FĂ„ höra sĂ„nt frĂ„n en kvinna. Jag Ă€r dĂ„ rakt inte van vid sĂ„nt. Snart 50 Ă„r och gĂ„tt igenom sĂ„ mycket jobbigt. Borde strĂ€cka pĂ„ mig, men jag Ă€r sĂ„ snopen. Jag har hört frĂ„n mina nĂ€rmaste vĂ€nner, men frĂ„n en frĂ€mling... 
StrĂ€ck pĂ„ mig nu!! Alla Ă€r vi vackra och enastĂ„ende. 

Med peruk pĂ„ som jag sĂ„g ut dĂ„ jag kom hem frĂ„n fikatrĂ€ffen 


Och naturell utan peruk 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar