måndag 23 april 2018

MIN FINA RYGGSÄCK

En ung tjej med alopecia gör så fina tygtryck.

Ett läckert ansikte utan hår:



Jag valde en rosa liten ryggsäck som jag redan använt många gånger.


Visst är den fin, och så duktig hon är som gör dessa! 

Hon trycker på tygkassar, t-shirts .

På årsmötet berättade hon hur hon börjat i liten skala med att trycka.
Nu är det så roligt att hon trycker på allt hon kommer över.

Jättebra gjort av Wilma Fors.

Hon har varit med i expressen, så stark och snygg!


Så här skrev hon på vår facebooksida i december 2017:

Jag heter wilma fors och är 18 år! Jag har alopecia och jag har ett UF företag som jag säljer kläder bland annat, men det jag bestämt mig är att jag ska sälja armband gällande alopecia! Jag vill hjälpa till på det sättet jag kan så jag kommer ge 80% till läger för barn med alopecia, resten kommer gå till frakt samt material kostnader. Jag tycker det är jätte viktigt att kunna prata om känslor och tankar med någon som varit med om samma sak. 
Det här är inte reklam för mitt UF företag utan vill se va ni säger! Finns i massa olika färger och texten är ”alopecia is a Journey” men man kan även bestämma texten själv. 100kr för ett armband! ❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar